090414

HEEJ! Sorry för dååålig uppdatering, fan jag kan inte ha en blogg om jag ska vara så här himla inaktiv! Men nu ska jag skriva ett så långt inlägg jag,.. orkar? Aja,.. Idag  jag varit i skolan, det kändes lite tungt att gå upp halv sju men ändå lite kul att träffa alla kompisar igen. Efter lunchen kom Timo Emholm, han bor typ i kårsta och var med som krigsbarn i Andra värdlskriget. Han berättade och visade bilder ur en bok han har skrivit om det, det avr faktiskt jättespännande! Vi är egentligen värsta pratklassen, men det var så spännande att alla satt typ knäpp tysta i en och en halv timme!
Efter skolan åkte jag ned till centurm, köpte en piggelin och lite godis, träffade mina grannar och sen gick jag till bibblan ett tag. Jag har jättesvårt att hitta bra böcker så om ni har några tips så är det ju jättebra! Sen skulle jag til bilden, då träffade jag typ Sandra, Becka, David,.. kommer inte ihåg om det var någon mer.. Aa, sen på bilden så skulle vi rita männsikor som vi skulle göra en animering av sen,.. till något musikprojekt typ. Jag tror kankse att jag ska sluta på bilden,.. det är inte så jättekul.. Då får jag ju mer tid för Kompisar, bloggandet och läxor. Jag går ju ändå på kören.

Nu ska jag skriva lite vad jag vill jobba med när jag blir stor.

Illustratör: Jag tycker om att rita och så, men har dåliga idéer om vad, så då om man får något att rita till kankse det blir enklare.

Författare: Det är roligt att skriva berättelser och sånt,.. och man blir kankse lite känd :D

Designer: Då får man hålla på med mode och sånt, och rita.

Kommer inte på något mer nu, men vilket tycker ni jag ska satsa på?

Det blev ganska långt iallafall, nu är det bara för er att kommentera :D Kram Kram <3

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: ja eller vi är inte med varandra men vi gick hos samma dagmamma när vi var små och träffades nu efter många år på dansen, vi hade börjat i samma dansgrupp :) känner du henne elr?

2009-04-14 @ 21:21:46
URL: http://frazzeh.blogg.se/
Postat av: Klara Roos

svar: tack, din var inte så dum den heller (:

2009-04-14 @ 23:02:24
URL: http://krooz.blogg.se/
Postat av: Anonym

godmorgon=) tänkte bara fråga om du lyssnar på radio på morgonen?

2009-04-15 @ 09:05:01
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej :)

Kikar förbi, allt bra?

Kram

2009-04-15 @ 09:08:44
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: sandra

söt blogg, allt bra :D???

2009-04-15 @ 14:47:06
URL: http://foreversandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0