Godmorgon!

Godmorgon allihopa! Nu har pappa flyttat ut ALLA kökssaker till den inglasade altanen för vi ska byta kök. Så nu får vi diska förhand i badkaret, dricka i badrummet, laga mat på två små plattor på altanen och mycket mer jobbigt. Men det blir säkert jättebra när nya köket flyttar in.



Angående Robinnson igår, asså det var så jävla kul när "Killpakten" blev dissade! Jarmo bara: Jag är immun. Dom bara glodde på honom och ba.. jaha. Då fick dom allt tänka om. Men dom är så himla taskiga mot Jarmo ju, men Christian borde åkt ut istället för Rafael. Jag tycker det är roligare nu när dom inte är lag längre. Jag tycker antingen att Angela  eller Anna ska vinna. Vem tycker ni?

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra typ, Ellen och mamma kommer hem från Örebro på eftermiddagen eller kvällen typ. Jag är nog bara hemma och slappar lite. Haha! Kram Kram /ALMA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0