Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag var med mina kompisar, det g ba p loppisen, jarmo dissade "killpakten" p robinson.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov 

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt på cykeln.

Det sista du sa högt: Dom kommer hem vid åtta.

Det senaste någon sa till dig: - Elsie, du borde ta en data lektion av Alma, sa farfar.

Vad har du druckit idag: Vatten.

Vad var det senaste du åt: Pommes Frittes.

Vad var det senaste du köpte: Pommes Frittes.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Röd.

Vad är det för väder hos dig nu: Varmt, målningt.

Godaste glassmaken: Choklad, melon, apelsin

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske..

Sover du tungt: Vet inte.

Drömmer du mardrömmar: ibland.
Trivs du med ditt jobb: Jag går i skolan.

Favoritklädsel: Olika beronde på väder/årstid. Men snyggt och bekvämt är väl bra.

Favoritlåt just nu: Love Story - Taylor Swift

Vad ser du om du tittar till höger: Farmor och altanen.

Vad gör dig glad just nu: Att jag bloggar typ.. :D

Vad ska du göra härnäst: Äta typ.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Okej.

Favoritgodis: Chokda, smågodis, surt m.m.

Kläder just nu: Svart/vit-blommig klänning och svarta leggings.

Sommarplaner:? London första veckan på lovet, sen typ bara va hemma och slappa.

Hur många kuddar sover du med:  Två.

Spelar du något instrument: Nej.

Morgon eller nattmänniska:  Både och.
Vad är viktigast för dig: Vänner, familj typ.

Är du kittlig: JAA.

Snarkar du: Tror inte deet, bara om jag är täppt i näsan.

Stjärntecken: Fiiisk.

Äckligaste insekten: Geting..

Längtar du mest efter just nu: Mamma och Ellen typ,. har inte sett dom sen i fredags <3 Dom kommer hem från örebro vid åtta.


OBS! Passar på att tacka så oerhört mycket till er som röstade på mig som veckans blogg på http://mxemma.blogg.se/2009/april/de-nominerade-i-veckans-blogg.html och ni som inte har gjort det, gör det <3 Haha! Puss Puss /Alma <3Haha!


Kommentarer
Postat av: P O U L I N E

sv: tack, oki, det ska bli jättekul att se resultatet :D

2009-04-26 @ 19:02:36
URL: http://poulines.blogg.se/
Postat av: P O U L I N E

sv: förresten, det funkar bara till sony ericsson

2009-04-26 @ 19:03:13
URL: http://poulines.blogg.se/
Postat av: P O U L I N E

sv: haha , okej , det är lugnt :D

2009-04-26 @ 19:05:23
URL: http://poulines.blogg.se/
Postat av: Edvina

jag tycker ochså att love story är bra♥

2009-04-27 @ 17:41:22
URL: http://edvinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0