Många besökare igen, tack vare GRATISdesign! :D ♥

Heeej! Vill bara visa...



En massa kommentarer!! <33 Tack tack tack! Jag har ju nu börjat göra Gratis designer, ni kan läsa mer om det under kategorin DESIGNHJÄLP.

Idga i skolan fick jag kvarsittning... D'': Fats det var bara en kvart... Aja. På matteprovet fick jag 20,5/25. Lite dåligt men är ändå ganska nöjd. Jag och Emma  följde med Olivia hem, och vi fixade ny design åt emma som ni kan se på www.emmsilu.blogg.se

När jag kom hem åt jag middag, sen lekte jag lite med grannarna,.. Edvin 2 år och Hugo 5 år. Dom vill leka heela tiden, jag bara: Jaa,.. eller njaaae.. jag måste göra läxor.. XD HAHA! Men dom är såå gulliga :D Edvin har små glasögon med bamse på :D

Hade inegt mer idag, Ha det så bra, Kram på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Edvina

Haha jag var ochså med lite och gjorde Emmas nya blogg Kramar Edvina

2009-04-20 @ 19:37:38
URL: http://edvinaa.blogg.se/
Postat av: Madde B

Jag mailar dig när jag vill ha en ny design. Om det är okej ? =)

Tack ! :)



Kramar

2009-04-20 @ 20:41:01
URL: http://mbfd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0