Ny design, dagen, foton.

Heej! Ni ser säkert att jag bytt design igen,.. det är så roligt :D Påminner om att jag gör gratis designer också, kolla kategorin DESIGNHJÄLP för mer info.
Designen är fortfarande lite konstig men jag ska kanske få hjälp med det. Det ska liksom inte va en vit kant runt headern..

Idag har det varit en vanlig skoldag.. men imorgon och på fredag ska vi till filmfestivalen i stan. Det ska bli kul!
 
Bilder från dagen:



Olivia i skolan när hon skriver om typ muskler, ben och leder.. haha.



Och jag gör detsamma...



Och så "Dagens Tråk Outfit", Ja, jeans och Tee lixom.. aja..
Jeans: Crocker, JC
T-shirt: Lindex

Ska snart till kören. Ni får ha det så bra<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: kommer bara ihåg lösen, men vilken mail var det? :P

2009-04-22 @ 16:17:55
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Josefine

hej Alma jag skulle vilja ha min blogg som din om det går?

Snälla svara på min blogg

2009-04-23 @ 07:18:31
URL: http://vdfmalvakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0