+ och - med att bo "I skogen"

Hej igen, asså jag bor nästan, eller typ i skogen. Fast det tar bara 10 minuter ungefär att cykla till centrum/skolan/ tåg m.m. Så jag tänkte göra en liten plus och minus-lista med att bo "I skogen".

Plus:

• Jag har stor trädgård
• Jag får plats med pool och studsmatta
• Man har alltid nära till naturen
• Man kan göra saker utan att en massa grannar ser det
• På sommaren finns det typ asmycket blåbär och smultron

Minus:

• Ganska "långt" till tåg/skola/centrum, lixom om jag går kankse det tar minst en halvtimme
• Tråkigt att det mest bor pensionärer eller bäbisfamiljer här
• Man kan typ inte va ute och bara "hänga"
• Det kan va långt eller svårt för kompisar att ta sig hit
• Man måste få skjuts överallt på vintern


Om ni kommer på nått mer kan ni väll skriva en liten kommentar? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0