Sitter på bibblan

Hej! Idag är det ju tisdag, så det är bildlektion klockan kvart i fyra för mig. Innan går jag till biblioteket, för jag hinner inte hem imellan typ. Fast idag slutade vi typ halv två så jag får sitta här ett tag..

Den här datorn är as seg...
Idag var det mattefestival i skolan. våran klass hade hand om alla stationer, så fick resten av skolan gå runt och samla poäng. Våran station avr populär! Vi hade typ gjort kuber av papper, där det stod siffror och plus-,minus -och gånger-tecken. Sen skulle dom små, alltså F-3 få fram talet 16 av detras kuber, och 4-6 skulle få fram f8. Ju snabbare dom gjorde det desto mer poäng fick dom. Det var ganska kul :D

Orkar inte skriva mer på den här,.. dåliga datorn. Haha..!

Kanske hinner något när jag kommer hem. Kram Kram ♥

Kommentarer
Postat av: felicia

haha okej (;

2009-04-21 @ 15:42:49
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0