Studsmattan uppe!

Hej igen!  Emma följde ju med mig hem idag. Vi hann inte baka så jag ska göra dte sen. Men vi gjorde glass, låg ute på altanen och solade och hade det jättemysigt! Emma ville ha upp studsmattan så vi ringde till Olivia och Felicia och sa att dom kunde komma hit och hjälpa oss med det. Efter mycket tjat av Emma så fick vi hit dom. Sen satte vi upp den tillsammans och hann hoppa ett tag innan dom skulle hem. Aja, Jag tror jag hinner göra ett långt inlägg imorgon! Har så mycket läxor och skit, men nu är det ju snart LOV! :D Haha,.. Kramar på er då så syns vi sen <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Ahh, men ska du till täby på lördag, jag och fille ska oxå dit. Då kan vi kolla tillsammans.

2009-04-02 @ 20:45:15
URL: http://oliviatwin.blogg.se/
Postat av: Felicia

haha, studsmattan va feeeett jobbig att få upp xD <3

2009-04-13 @ 19:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0