Varit med Olivia, Felicia, Emma och Linda

Hejsan igen! Idag har jag varit med Olivia, Felicia, Emma och Linda! Vi hade roligt! Vi var typ ute mest. FAst jag var tvungen att gå hem vid 18.00 typ, Linda gick hem lite innan mig och dom adrra stannade kanske till 19.00 eller nått..
Igår i Täby hittde vi värdens snyggaste klänningar asså!! Fast den var förstor för miiig... D'': Men Olivia och felicia ska nog köpa den och ha på  skolavslutningen. Jag ska noog kolla runt lite på internet nu efter skolavslutningsklänningar, man vill ju lixom va lite extra fin sista året på skolan lixom..?

Asså jag har typ tappat min... skrivar... förmåga? HAHA, jag vill blogga så mkt men har inget att skriva om,.. Så inläggen blir alldeles för korta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0