090507

Heej! ♥ Nu var det ett tag sen  jag bloggade ordentligt ju, på grund av att bloggen försvann. men jag maila "kundtjänst" på blogg.se och dom fixade det jättesnabbt! Tack så mycket!

Idag har jag varit med Olivia, Emma och Ella. Dom var här igår också! Här kommer bilder från igår och idag.



Gårdagens outfit

oversize tröja: bikbok
Linne: kusins.. x)
jeans: kappahl



Sjuk bild på Ella och Emma som jag tror Felicia tog igår. Haha!



Olivia äter mellis hos mig igår.



Dagens outfit (med ellen soms pelar singstar i bakgrunden, haha)

svart linne: kusins
rosa linne: gina tricot.
kofta: H&M
leggings: H&M

Det var allt för idag! Kram Kram <3

Kommentarer
Postat av: Madicken

Fin blogg :D

2009-05-08 @ 18:31:31
URL: http://metrobloggen.se/conlerc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0