090524

Heej! ♥ Idag har jag inte hunnit göra så mycket än, tagit en promenad och testat nya skorna, dushat och gjort lite matte. Emma frågade om vi kunde göra något, så det kanske det blir något av sen.

Igår hade vi ju en familj på middag här. Det var mammas kompis Catharina (stavning?) och hennes man Ulf och deras två barn Marcus och Oscar som är 8 och 12 år tror jag. Vi gjorde en massa roliga bus då! Vi snodde Elbas (?) idé med tandkräm på dörrhandtagen, så vi satte det på toalettdörren och dörren in hit till datarummet. Sen gjorde vi "magiska drinkar" till föräldrarna, haha! Vi sa att vi skulle göra någon typ av smoothie, men vi blandade saft, filmjölk, kaviar, chili, salt, tomatpuré och tandkräm! Haha! Ulf och pappa smakade faktiskt lite tror jag. Thihi <3

Nu bestämde vi att Emma kommer efter lunch. Vi får väl hoppa som vanligt? Haha <3

Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: varsågod! :) brukar du göra mycket sådana bilder? du är ju jätte duktig!

2009-05-24 @ 11:51:51
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Jaha okej va kul=D Vilken klubb ska du börja i?

Jag går också på friidrott;)=D<3

2009-05-24 @ 17:05:00
URL: http://heeddaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0