Långpromenad och bakning med Emma.

Hej igen! ♥ Idag efter att Emmahade kommit så hoppade vi lite studsmatta (ovanligt? Haha!), sen bakade vi klasskakemuffins och sen gick vi ut på långpromenad (!) men mamma, pappa och Ellen. Vi gick typ sammanlagt 6-7 km, och så fikade vi lite och så. Sen när vi kom hemså hoppade vi lite studsmatta igen, men vattenspridaren under (i bikini.). Det var roligt, men kallt! Sen åkte pappa och köpte pizza, så Emma och jag fick dela på en god kebabpizza! Nu är jag ganska trött faktiskt.. Snart ska jag kanske hinna spela lite Sims, sen ska jag hjälpa Ellen med hennes matteläxa.

Det blev väl en kort sammanfattning av dagen, Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0