Bad, ridning i vattnet och kajak-paddling...

HEEEEJ! <3
Vet ni, igår var jag + familj och badade i en jättefin sjö en bit bort. Det var ganska långgrundt, sandbotten och kristallklart vatten! Varmt var det också, tippar på sisådär 25 grader :D Vi hade lånat Tommys (pappas bror) kajak så vio paddlade runt lite i den, det var kul! Sen såg vi att det var tre personer som kom ner med två hästar.. dom ba "Nu ska vi bada hästar", det lät ju skojigt! Sen frågade dom om vi ville rida, jag ba "JAA", haha! Det var jättekul, först red vi ut en liten bit, hästen stannade typ hela tiden och plaskade med hovarna och doppade huvudet :P Sen började den simma (!), då sa ägaren att jag skullle lägga mig på mage på hästens rygg och hålla i mig i manen, jag ba "Okej..", hah, det var lite läskigt men jättekul! :D 
Tyvärr hade vi inte kameran med oss, as usual -.-'

Idag har det inte hänt så mycket.. det är väldigt varmt så jag har badat några gånger.  

Ja, jag kanske hinner blogga lite mer ikväll.. det har varit lite tunt med bloggningen nu :P :love: Kram Alma :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0