Första regniga dagen på länge..

Heej!
Idag när jag väcktes jag inte utav solen som gassade in genom fönstret på mina ben (Som jag gjort dom senaste veckorna), utan av telefonen som ringde kl.9 -.-' Och till min förvåning stod inte solen högt på en ljusblå molnfri himmel, utan jag såg bara en massa spöregn och en grå molnig himmel. Och det åskade. Så vi fick dra ur lite sladdar ett tag, men nu har det både lsutat regna och åska.

Jag tror faktiskt att det var ganska bra att det regnade lite, för gräset var alldeles torrt och stickigt. Nu kanske det blir mjuuukt. 

Idag... vet jag inte vad jag ska göra. x')

Jag vann tyvärr inte tävlingen hos Furran igår, kom på sjätte-plats. Men jag är glad att jag kom till final iallfall!

 <-- Kolla min nya fina.. "signatur" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0