Hemma igen! ♥

HEEEEJ!
Har egentligen varit hemma sen igår kväll, och jag har haft världens tid till att blogga tidigare än nu. Men jag väntar fortfarande tålmodigt på bilderna jag och Mikaela tog för ett tag sedan, som hon just nu håller på och skicka via MSN. Det känns som om det tar typ 325 år per bild! HELT SJUKT! Okej, det kanske inte riktigt tar så lång tid, men typ 3 minuter iaf.. det är mycket bara det!

Dagen:
Varit med Olivia idag, vi har fottat lite.. modellbilder (AGAIN).. dom blev sådär idag faktiskt. Kan lägga upp några ;)



Haha, hela gänget! (JAG fick dom att skratta! :D)



Olivia på cykel.



Marissa med Ellen i bakgrunden :P



Alla igen, (från vänster) Olivia, Edvina (uppe), Ellen (nere) Vilja (hunden) och Marissa. Och jag, bakom kameran! :D

Sen har jag laddat ner Themes Creator så jag kan göra egna teman till mobilen, roligt program faktiskt! Gratis!
Får se om jag hinner få klart alla foton av Mikaela innan kl. 21, för då ska jag titta på TV! Annars får ni dom imorgon ;)

Uppdatering!

Shit, glömde ju att berätta hur det var i skärgår'n. Det var kul, men i förrgår när vi åkte typ sån här ring efter motorbåt.. Det var jättekul iallfall! Sen skulle pappa åka.. Det guppade fett mycket när vuxna åkte, för dom var ju tyngre, så pappa ramlade av och spräckte ett revben, stackarn! Men det går över.. :love:

 :love: Kram Alma :love:

Kommentarer
Postat av: Xphoto

Nu den äntligen klar min andra blogg.

Min FOTOBLOGG.



Varsegod, ta en titt :)



Trevlig dag, tyck gärna till...

2009-07-22 @ 21:06:48
URL: http://xphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0