090525

Heej! ♥ Idag i skolan gjorde vi inte så mycket, hade historiadag hela dagen! Om Sveriges stormakstid, ganska tråkigt. Sen efter åkte jag hem, och Ellen och jag badade i vattenspridaren för det var ju så varmt! Längtar tills vi tar fram poolen. Sen åkte jag på friidrotten, det var roligt! Heike (tränaren) tyckte jag skulle vara med på nästa tävling, men jag tror inte jag ska det. Ska nog träna lite mer först! Nu sitter jag här, har nyss ätit soppa.

Imorgon ska vi till Rikdstagen med skolan, och då ska vi äta på McDonald's. Det blir väl roligt, och efter det ska vi ha venissage (stavning?) på bilden. Och på onsdag är det ju Ekebyaden! Det ska bli jättekul! Och efter Ekebyaden så har vi vårkonsert med kören.
På torsdag ska vi till amrémuseét med kalssen också, det blir en fullspäckad vecka! Skönt med en vanlig fredag sen.

Jag lägger en extra tanke på en person idag.

Hinner inte lägga upp bilderna vi tog i skolan idag, kanske hinner imorn. Kram <3

Kommentarer
Postat av: zeinab

ja faktist fast ganska läskig ;O vad tyckte du ?:P

2009-05-26 @ 17:59:45
URL: http://zeinababbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0