Shoppat <3

Heej <3 Nu kom jag nyss (eller nyss och nyss, har hunnit äta också.) från Täby C med mamma och mormor. det här köpte jag:



Bikini: BikBok
strumpbyxor (till skolavslutningen): Lindex
örhängen: Glitter
Gympaskor (till utegympan i skolan och friifrotten: Intersport/Reebok

Sen det viktigaste..


Min avslutningsklänning! Asså vi letade i typ alla affärer innan jag hittade den här på Lindex. Asså det ser alltid ut som om jag putar med magen på såna här kort! Jag gör verkligen inte det!

Hittade tyvärr inga ballerinaskor, men mamam och jag ska åka och kolla i Arninge någon dag tror jag. Jag är iallfall rätt nöjd med det jag köpte.

Ikväll kommer våra kompisar hit och äter middag, vi ska äta typ kyckling tror jag.

Snart ska jag ut och gå/springa in mina nya skor så dom är bra tills på måndag. Kram på er<3


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Fina saker=D

Tränar du friidrott?:)

2009-05-23 @ 22:30:45
URL: http://heeddaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0