Varm dag

Heej <3 Idag har det ju varit jättevamrt, så jag åkte till kvarnis med Olivia och Emma. Alla tre har blivit jättebruna, värsta bikinirand och allt! Haha! Sen åkte dom, och pappa, Ellen och Marissa hem men  jag stannade lite till. När man väl är där vill man ju bada! Men vi köpte säsongskort så jg kan cykla dit när jag vill nu! Skönt. Sen kom jag hem, och jag är jättetrött nu! Tack vare solen..

Har ett litet problem.. Jag har gjort en affish till en grej, och då har jag skrivit texten och allt (digitalt) men sen var jag tvungen att göra om texten, men jag har inte sparat alla lager och sånt i gimp, bara som en jpeg. Någon som kan hjälpa mig så jag slipper göra om hela?

Kram <3

Kommentarer
Postat av: amanda

Fin header :)

2009-05-31 @ 21:27:47
URL: http://amoriito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0