090418

Hej! Idag har jag änsålänge hunnit med frukost, städat lite mer i mitt rum och ätit lunch. Snart ska vi (familjen) åka ner till  marknaden i Centrum. Det ska bli roligt! Jag måste bara köpa brända mandlar eller mintkyssar, det är så jävla gott!! <3 Haha! Kanske träffar Olivia där också, hon sa att hon skulle dit. Nästa helg ska vi ha loppis i centrum med klassen, för att samla ihop pengar till klassresan som vi ska på den 17 maj. Vi ahr redan typ 5 flyttkartonger med grejer hemma hos mig, sen skulle vi typ få av farmor, och farmors syster. Haha! Men jag längtar jättemycket till klassresan! Men igår fick vi reda på att det inte är vi som får bestämma i vilket rum, och med vilka vi ska sova. det ska föräldrarna göra på föräldramötet på måndag.. -.-' Men det gör nog inte så mycket, jag känner alla tjejer i klassen bra, och man spenderar ju typ bara sömnen inne på sitt egtet rum. Hoppas bara vi får va ute hur länge som helst, för när dom andra hade varit på klassresa förut fikc dom inte vara ute efter klockan NIO!! Men där bodde det typ flera klasser, här är vi ensamma. Så jag tror nog det går bra att va ute lite längre iallafall. Hoppas man kan bada! det finns typ ettt badställe precis brevid, men med tanke på datumet så kanske det är för kallt. Jag tar iallafall med mig bikini, och här med lovar jag att jag ska ta ett dopp iallafall! Haha! Ska åka nu typ, Heejdå ♥ 

Kommentarer
Postat av: P O U L I N E <3

sv: taaack :D

Ser att du också bytat design! snyggt :)

2009-04-18 @ 13:20:57
URL: http://poulines.blogg.se/
Postat av: Zandra

sv: så lite så :*

hiih, tack, vad gullig du är <3

2009-04-18 @ 18:23:09
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: malin

Jag har frågestund på min blogg så du får väldigt gärna kika in där och ställa en fråga :) pösssss

2009-04-19 @ 15:42:12
URL: http://malinmakitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0