Ännu en dag i stan

Heej! Denna dag i stan med klassen var bättre än igår tycker jag! Inte en massa små fyror som följde med. Idag kollade vi på.. jag tror det hette "Danya & Desie" eller nått. Ännu en holländsk film med engelsk text. Den var bättre änn riddarfilmen vi såg igår. Och lunchen var absolut bättre idag! McDonalds<3 Haha, känner mig som ett fetto nu för jag åt asmycket, typ en cheeseburgare, en stor pommesfrites, en stor sprite, en liten milkshake och en äppelpaj. Haha! Alla gick typ runt efteråt och sa: 'Aaaj, min mage.' 'Det känns som jag är gravid!' Haha! :D Här komemr lite bilder från dagen. 

 

Olivia med sin läsk och ballong utanför "Donken".



Olivia och Felicia <3



Klassen, typ från vänster: Alex, Rickard, Ludde, Elbasan, Felicia, Anton.



Emma med sin läsk! <3



Någons McDonald's ballong!



Emma med Antons arm på yunnelbanan.. Haha.



Idag har jag även gjort klart headern som gick till Madde (www.mbfd.webblogg.se). Blev ganska nöjd. Hoppas du blev nöjd Madde!



Kram Kram <3

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Har skickat ett mejl till dig om bloggdesign så att du vet, om du inte redan har sett det:).

2009-04-24 @ 15:48:43
URL: http://heeddaas.blogg.se/
Postat av: Jennie

jag kmr inte på vrf jaf ska bli det,för min blogg är bäst x) okej, skoja men jag kan inte vaaa me x/

2009-04-24 @ 18:55:27
URL: http://jenniestyle.blogg.se/
Postat av: Madde B

Jag blev jätte nöjd ! =)

2009-04-25 @ 21:42:02
URL: http://mbfd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0