Blommor

Här kommer lite foton som jag tog förra veckan typ,.. men jag är inte så duktig XD Och har en CP kamera, bara 6 mega pixlar.



påsklijor på altanen.



Fler påskliljor.



fler,.



pelargoner,.. tror jag..?



mer pelargoner..



fleeer..



fleeer...



Några,.. gula blommor.. XD



Blad,..



blomma igen..



igen.



Nått,.. konstigt i mammas växthus.



Igen.



ett löv..



En klädnypa, haha XD



En ros.

Alla bilderna är tagna och smått redigerade i gimp av mig. Hoppas ni tyckte om någon iallafall. Jag är ju bara nybörjare.. hehe. Kram Kram <3


Kommentarer
Postat av: Nikolina

vilka fina blommor, speciellt den rosa :D allt bra med dig?

2009-04-23 @ 18:45:18
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0