Dagen, Dagens outfit

Heej! Idag i skolan började vi med Egen planering typ, sen hade vi lite läsgrupper och musik. Inte så roligt kanske men... Ikväll ska jag först iväg till kusinen Tobban som fyller 31, sen ska jag ner till Majbrasan med mina kompisar. Man träffar ju typ alltid massa  man känner där. Hoppas dom ger gratis marchmellows som förra året. Annars får man väl köpa en påse, man måste ju ha något att grilla i brasan. Haha! <3



Dagens outfit, ovan.

Ny vit skjort/klänning, H&M
leggins, typ H&M
svart linne under, vet inte, det är min kusins XD
skärp, H&M
strumpor,. typ H&M
Halsband, fått av Olivia, H&M

Det var allt för idag, men det kanske komemr bilder från majbrasan imorgon. Kram Kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0