Hår och gräs i maten... ?

Heej! Måste bara säga en grej, idag fick vi pasta/kyckling-sallad i skolan. Gissa vad jag hittade i den?! (ni har säkert redan listat ut det genom att läsa rubriken) Ett svart krulligt hårstrå (troligtvis Karens) och något långt grön-brunt som såg ut som ett blött grässtrå.. ÄÄusch D': efter det åt jag mest mackor.. Idag började dagen med slöjd, trä för mig. Jag gjorde en smörkniv och en plastskål. Efter det skulle vi ha "städ-dag" men alla småbarn hade redan varit ute, så det fanns inget skräp kvar åt oss!! Vad orättvist!! Jag ville ju verkligen gå ut med mina svettiga plasthandske och plocka fimpar!! (OBS! Ironi för er idioter som inte fattar det.)  Sen var det då hår och gräs till lunch, sen SO. Sen hände en läskig sak, som jag inte tänker berätta! Min hemlis :D HAHAH XD (gaaash, jag har dålig humor idag). Snart ska jag ned till centrum, köpa lite godis sen ska jag till kören. KRAM KRAM //Alma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0