Känslosam dag på alla sätt och vis.

Hej igen! Detta har varit en känslosam dag på alla sätt och vis, men jag kommer inte gå in på detaljer. Dagen började med typ,.. engelska? Sen så rullade den på tills lunchrasten. Det hände lite saker som tillslut blev ett bråk. Men nu är det mesta uträtt tror jag och ni vet att jag älskar er alla <3 Det är jag som klantar mig, men då får jag ta tag i det och be om ursäkt. Mer komplicerat är det inte. <3

Ikväll så ska jag typ titta på "Hjälp, jag är med i en japansk TVshow!". Det är ju ganska roligt.. :) Och imorgon ska vi nog till Täby efter skolan, jag tror det blir Jag, Olivia, Emm, Felicia och Dessie. Men Ella kanske skulle med också. Det ska bli roligt även fats jag tror att jag bara kommer köpa typ glass.. Haha. 

Hade inget mer att skriva så ni får ha det så bra så ses vi i nästa inlägg!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0