Loppisen, dagen m.m.

Heej! Idag var det ju loppis, tror vi fick ihop ganska mycket faktiskt. Min kamera som jag fick från jultidningarna såldes iallafall,.. den suger. Haha! Jag kom dit typ 10 och gick vid 16. Då gick jag, Olivia och Felicia hem till Anton. Här kommer bilder från Dagen:



Rickard och Selim står och säljer..
 


Said, Selims brorsa för er som inteser det.. hehe.



Ella kollar på... typ smycken? Eller visar hon dom för.. Gubben/mannen bredvid.. Sorry om det var någons pappa.. XD



Olivia och Felicia <3



Rickard pratar i barbie-microfonen och Ella håller i högtalaren så det inte blir rundgång.. haha!



Ella blev kär i Emmas gamla fjäderboa,.. HAHA XD



Förälskad... ♥



Sen kom Felle, Haha!



Elbasans gamla docka! Hehe, en gammal tant blev kär i den och köpte den för 50 kr.. :D Hon bah: Det känns som man blir barn på nytt, nu har jag bäbsen i påsen, om ni hade en vagn skulle jag köpt den också! Hon var så gullig, hehe XD



Läskig bild på Said, ser ut som han är typ en ängel, han lyser ju...  :O



Anton, jag, Olivia kollar på saker..



Det här var ju intressant! Fina saker! Haha,.. njaa..



Olivia typ provar örhängen eller nått..

Efter loppisen åkte vi ju till Anton. Där körde vi Sanning eller konka. Jag tog konka en gång, då skulle jag gå ut till Åsa (Antons mamma, min bildlärare) och fråga om ett glas vatten. Jag bah: - Ursäkta Åsa, skulle jag kunna få ett glas vatten? Hon bah: - Javisst!
Haha, sen när jag kom in i Antons rum med ett glas vatten började dom typ asgarva.. XD

Nu har jag och pappa nyss ätit grillat kött och potatis. Mamma och Ellen är i Örebro ju. Snart ska jag kolla på Robinson.. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra.

Hejdå /Alma <3












Kommentarer
Postat av: josefine

sorry

2009-04-26 @ 07:45:55
URL: http://vdfmalvakt.blogg.se/
Postat av: Olivia

Han som du typ trodde var någons pappa/gubbe/mannen. Ville bara säga att de är rickard, ellas mammas föredetta:)

2009-04-26 @ 20:45:08
URL: http://oliviatwin.blogg.se/
Postat av: marissa

Va fin Said är!!!♥

2009-07-01 @ 18:56:22
URL: http://tiggern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0