Vårtecken!

Hejsan! Idag har det varit jättevarmt! Jag hade till och med bara leggings, shorts, linne och tjocktröja på mig idag! Och sen på vägen hem hittade jag en..... eller flera....



TUSSILAGOSAR <33 Snacka om vår eller vad? Ska nog ut och hoppa lite studsmatta med grannarna sen också, dom vill ju så gärna! Idag har vi haft värsta slappdagen i skolan, först så kom det en tjej som hette Ine (www.nonsmoking.blogg.se) som var fån "A non smoking genertaion" Och pratade lite och så, det var ganska kul men lite långtråkigt. På pea heter hon Ine oxå. Sen hade nästan alla bakat för lärarna hade undrat om några kunde baka för vi skulle se en film och ha det lite mysigt. Så jag bakade, felicia, rikard, moa, josef... tror inte det var någon mer.. Så alla fick varsin tigerkakabit, kladdkaka, kladdkakemuffins, chokladdröm, sockerkaka med glasyr, pepparkaka och en liten kexchoklad. Vi var asmätta efteråt XD Filmen hette nånting med NIna, och handlade om andra världskriget. Det var en blanding av en dokumentär och en vanlig film typ, vi grät allihop nästan! Haha. Aja, nu ska jag ut och hoppa studsmatta med grannen för han kom och ringde på, han är 5 år XD. Ni får ha det så bra, Kraam<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0