090802

HEEEEEJ! <3
Vet ni, igår var jag + familjen + Edvina (Ellens kompis) och tittade på Stockholm Pride, jättekul! Många.. konstiga typer ;) Såg bl.a Angela från Robinson och Lulu från Äntligen hemma :P Idag har jag inte gjort så jättemycket, suttit vid datorn och var en stund med Mikaela. Sen var vi på fest hos pappas kompis som fyllde år, roligt!

Tack för alla snälla kommentarer om mina teckningar jag får, det värmer verkligen! <3
Ska försöka skanna in två nya just nu, men skrivaren dampar så -.-' *håll tummarna*...

JAAAAAAAAA! <3

Damp -.-' Bara för att det just nu, för n gångs skull funkar att skanna så funkar det inte att ladda upp bilden här! :@

Aja, får läga upp dom nån annan gång.
:love: Kram Alma :love:


Kommentarer
Postat av: Alina

2009-08-02 @ 19:50:20
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag känner igen mig när du berättar att der ena funkar och det andra inte:P hihi men det jämnar ju bar ut sig;)

2009-08-02 @ 20:05:28
Postat av: Karin O

Du kan väl ta nån bild från min blogg?:)

2009-08-02 @ 20:34:51
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0