Är med Emma... <3

HEEEEJ! <3
Just nu är både Emma och Ellens kompisar Marissa och Elsa här. Dom bara badar och badar,.. jag ahr också badat, typ hela dagen ;) Sen ska Ellen och hennes kompisar åka hem till marissa, så då vet jag inte riktigt vad Emma och jag ska göra. Vi stekte lite pannkakor till lunch idag, och åt dom med drottningsylt + grädde och sirap + kokos (supergott! <3) :P
Jag har varit lite dålig på att blogga på senast etiden tycker jag.. men det är nog för tt jag är så slö och för att  det inte händer så mycket just nu, det blir nog mer när skolan börjar igen :D

Emma och jag ska kanske åka till Örebro och hälsa på min mormor och andra delar av mammas släkt några dagar snart. Egentligen skulle Olivia också följt med, men hon är på semetster nu och kommer hem 15 augusti typ.. Lite synd :(

Nu har jag inte så mycket mer att bjuda på, så vi säger väl hejdå! :love: Kram Alma :love:

Kommentarer
Postat av: Marissa

Heej Alma idag är jag sjuk igår var ju jag och ellen gätte tröta och nu är jag sjuk jag är jätte snorrig och jag har lite feber:(:( Heejdå

2009-08-06 @ 11:01:57
URL: http://tiggern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0