Skola snart!

HEEEJ! <33 Förlåt för att jag itne har bloggat så mycket, men jag har haft fullt upp med min nya pea, FEBWIIE. Adda om ni vill :D Snart ska jag till skolan, jag är typ skittrött. Igår somnade jag inte förrän typ 12 sen vaknade jag halv fyra och kunde inte somna om -.-' Hoppas det går bra i skolan idag iallafall :D Längtar... ;)
Jag lovar, jag ska försöka blogga mer nu! Men det blir inte så mycket bilder, för min mobil är fortfarande på lagning! Den har vart det i över 2 veckor typ, och dom sa att det skulle ta 10-14 dagar! :( Saknar den! :love: :P

:love: Kram Alma :love:

Kommentarer
Postat av: Olivia

hejhej.

Får jag ha dej som en länk på min blogg??

(du får men som länk)

kramkram

2009-08-19 @ 16:43:23
URL: http://bojich.blogg.se/
Postat av: Olivia

hejhej.

Får jag ha dej som en länk på min blogg??

(du får men som länk)

kramkram

2009-08-19 @ 16:43:27
URL: http://bojich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0