Info om DESIGNHJÄLP

Tänkte berätta lite om vad jag kan hjälpa dig alldeles gratis med inom bloggdesign och liknande.

Jag gör:

Designer, exempel, min egen.
Hur? Du mailar mig på [email protected] och berättar hur du vill din bloggdeisgn ska se ut. Jag behöver även dina inloggningsuppgifter.

Designhjälp
Hur? Om du bara har en fråga angående design eller bara vill ha hjälp med något litet kan du antingen bara skicka en kommentar eller maila på [email protected]

Signatur, exempel: Min egen. 
Hur? Maila eller kommentera hur du vill ha din signatur. Sen lägger jag ut den i ett inlägg så sparar du den, sen tar jag bort inlägget. 

Annat
Hur?
Om du vill ha hjälp med något annat inom design kan du bara fråga så ska jag se vad jag kan göra. 



 


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!!

Jag skulle vilja att du gör en signatur till mig!!

Du kan gå in på min blogg och sen kan du göra något som du tycker passar till den!!

Det ska i allafall stå Louise Carolin i signaturen.

Din blogg är jätt efin och du är väldigt duktig för att vara så ung!!

2009-07-06 @ 16:02:44
URL: http://louisecarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0