Lista

Familj
Mamma -
Pappa - ja
Syskon - lillasyster
Husdjur - inte längre, inte än.

vänner
Antal: Öhm, vet inte.. lagom många :)

Välj En Vän Som..
Du litar på - Många
Får dig glad - Olivia
Du skrattar ofta med - Emma, eller hon skrattar åt mig! :)
Är saknad - Felicia
Du vill träffa - Felicia
känt länge - Ella
Känner dig väldigt bra - Olivia
Du gjort mycket med - Emma

Känslor
Har du gråtit för att du varit arg? - Öh, Jaa?
Har du varit kär i någon du inte haft chans till? - Ja
När grät du senast? - Jag vet inte..
Är du oftast sårad & ledsen men visar det inte? - Ibland
Menar du det du säger? - Ja, oftast.

Ditt Eller Datt
Pengar eller kärlek? - kärlek
Singel eller förhållande? - förhållande
Sola eller bada? - båda
Mobil eller dator? - båda
Gröna Lund eller Liseberg? -
Mc Donalds eller Burger King? - McDonalds
Dans eller sång? - dans
Fotboll eller innebandy? - fotboll
Flyga eller åka båt? - flyga

Ärlighet
Lovar du att vara ärlig? - fattar nada ?
Har du varit kär i din bästa kompis? - haha nej
Har du ljugit? - Har inte alla gjort det?
Har du fuskat på ett prov? - Har aldrig och skulle aldrig göra
Har du berättat vidare en hemlighet? - Har säkert alla gjort också!
har du rökt utan att dina föräldrar vet? - NEVER!
Har du en hemlighet som bara du vet? - Ja

Resor
Har du varit utomlands? -  Yes
I vilka länder har du varit? - Grekland, Spanien, Finland,
Har du åkt flygplan? - Jupp, älskar att flyga!
Har du åkt Tåg? - Aa
Har du åkt Båt? - Det är härligt
Har du åkt Buss? - Jaa
Har du bott utomlands? - Nej, bara när jag varit på semester när man bor på hotell eller nåt.
Vart i så fall? - några länder ;)
Kan du något annat språk? - Ja, jag kan räkna på Frankska (till 3) Spanska (till 15) typ finländska (till 6)

Rik Eller Fattig
Hur mycket får du i månadspeng? - hihi, vill inte säga

Har Du..
Eget rum? - ja
Egen TV? - beror på.. har en bärbar dvd
DVD? - ja
Dator? - i like it!
Mobil? - mm
Kontokort? - nej, är för ung, men snart kommer det nog!!
Över 2000 kr? - kanske typ runt 2000
Pool? - nej, men en sånhär båt!
Studsmatta? - ofc!
Cross/moppe? -
Pingis/biljardbord? - Både ock.
Jacuzzi? - neeej, men det är skönt!
Villa? - mm
Märkeskläder? - bryr mig inte om sånt
Smink/smycken för över 5000 kr? - tror inte det, sminkar mig inte och har nästan aldrig smycken heller

Dagens
Kläder? - just nu så har jag pyjamas ;)
Smink? - NO MAKE-UP
Smycken? - nej
Humör? - glad
Gjort? - sovit, datan, snackat, telefon, kompisar, ätit frukost.
Göra? - studsa
Sötnos? - hihi... vet ej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0