Nominerade till "Veckans blogg"

Eftersom bara fyra stycken anmälde sig till Veckans blogg tävlinegn så kändes det inte som någon idé att välja ut några "få". Så ALLA blev nominerade! Grattis! :D

Furran
motivering:

Jag vill gärna vara med. Jag tycker att jag ska bli nominerad för jag berättar inte bara om mitt liv i min blogg. Jag kommer med massor av tips som t ex. recept och jag skriver väldigt brett - inte om samma sak. Jag har tävlingar som är roliga för andra med roliga priser och jag kommer ha utlottningar av saker i framtiden (faktiskt imorgon troligtvis) och det tror jag är roligt för andra att läsa och vara med i och det är det jag tycker är viktigt! :)

POULINE
motivering:
Jag är med! För att jag är bäst!? Nej men snälla Alma, tvinga mig inte att skriva en anledning, jag suger på sånt ;)

Olivia Holm
motivering: Saknas

Salarinho
motivering:
Jag tycker jag ska ha veckans för att jag skriver fotbollsnyheter helt ensam, Det är svårt att få med allt. Jag gör allt vad jag kan och skriver minst 3 inlägg per dag. jag hoppas jag nominerad :)

Det var alla! Nu är det dags att rösta! Man får rösta så många gånger man vill, men dom tävlande får inte rösta på sig själva! Men dom får gärna tigga röster av andra, ju fler röster desto bättre!


Kommentarer
Postat av: P O U L I N E

sv: Jag heter MissPouline :) Men bilden är nominerad från en annan bdb: MissPoulinee för jag råkade nominera fel bild från min "riktiga bdb" ;)



Höhö, jovisst, visst var min motivering BÄÄÄST ;'''')

2009-06-29 @ 21:09:53
URL: http://poulines.blogg.se/
Postat av: P O U L I N E

Ohh vad kul att jag kom med förresten! :D

2009-06-29 @ 21:15:46
URL: http://poulines.blogg.se/
Postat av: emma

jag röstar på nr 1 h

on har den bästa motiveringen;)

2009-06-29 @ 22:47:32
URL: http://askerkling.blogg.se/
Postat av: Hussein

Jag röstar på Sportmagasinet (Salarinho)

2009-06-30 @ 17:35:33
Postat av: Emma

Jag röstar på Furran :)



Skulle du kunna säga till nästa gång du har veckans blogg ? =)

2009-06-30 @ 18:30:36
URL: http://eemmaapetersson.blogg.se/
Postat av: Dani

Sportmagasinet

2009-07-02 @ 11:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0