Senaste dagarna med tjejerna ♥

Heej! Har inte hunnit blogga på ett tag nu. I förrgår kom Olivia hit först, sen åkte vi till kvarnis. Senare kom Emma dit också. Vi träffade Julia som gick i våran klass förut också.



Olivia på kvarnis <3
(som egentligen borde kallas "uppbrända kvarnbadet" eller nått, eftersom nån j*vel har bränt upp kvarnen!)



Emmsilu <3



Julia :)

Efter ca 2 timmar på kvarnis gick vi ner och åt i centrum.



Emma beställde en hamburgemeny, som hon åt knappt halva av :) <3



Så Olivia fick äta lite extra :) <3

Sen sov båda hos mig i lilla huset (typ gäststuga), vi var uppe till kl. 2 typ. Då hade solen redan börjat gå upp!



Här försöker Emma knäcka Olivias tår, men Olivia ser inte ut att tycka det är så skönt, Haha! <3

Sen vaknade Olivia typ halv tio nästa dag, och gick in och åt. Jag sov till 11-12.30 typ och Emma till 12.
Sen gick vi ut och badade i poolen som är uppsatt nu! Skönt men kallt...



Sen värmde vi oss lite framför Eva & Adam, som jag sett typ 50 ggr. <3

Idag ska jag nog bara ta det lungt, tyvärr tror jag inte det går att bada för mamma hade typ hällt i massa klor eller nått så det gick inte och bada än.

Kraaaan <3

Kommentarer
Postat av: Randy

Vilka härliga bilder =)

2009-06-26 @ 13:46:22
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0