Bilder från helgen m.m.

Hej! Här kommer en massa bilder från helgen med mera!



Emma och jag på väg hem frå centrum.



Älsklingarna♥



jag och en liten bit av.. Olivia? XP



Alla tre på väg hem från godishandlandet i centrum



Jag.. XD ser fett fet ut :O



Emma XD ♥



jag :D



När vi kom hem till Emma var ingen hemma, och hon hade ingen nyckel. Så vi fick försöka komma in genom öppna fönster på övervåningen. Självklart misslyckades vi X''D



Olivia försöker..



Det här fönstret kankse går bättre? för kort stege..
 


Jag.. (dålig bild..)



Jag snor Emmas godis!! Mwohahaha!



Vii♥



Den här köpte jag i helgen för 49 kr,.. fynd?



Nya väskan också.



Passade på att göra ett litet halsband nu på eftermidagen XD

Kramar Alma<3








Kommentarer
Postat av: petra

på bild nummer 4 så är ni vid mitt hus ;)

2009-03-23 @ 21:21:57
URL: http://perrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0