Börjar väll ändå..

Hej! Hade inte tänkt börja blogga här förrän jag fått en design som jag väntar på. Men jag kunde inte hålla mig XD Ja,.. här tänker jag försöka skriva så ofta som möjligt om min vardag, mode, skönhet, lägga upp foton och teckningar m.m. Kommentera gärna och ge tips på vad ni vill läsa om också!

Lite om mig kanske:

Namn: Alma
Född: 96-02-24 (fyllde alltså 13 för en vecka sen :D)
bor: Vallentuna
intressen: kompisar, mode/skönhet, djur, manga, teckna m.m.

Ja, ni får fråga om ni vill veta något  mer.

Idag har jag varit i skolan. Kankse inte så roligt att läsa om men det är det jag gör på dagarna XD Efter gick jag med Ella till centrum och köpte godis. Men hon hade tappat sin tjugolapp! Och det såg hon EFTER att hon hade plockat godis och skulle betala. Men hon fick ta godiset och komma och betala senare. Sen gick vi lite till bibblan och sen skulle ju jag på bilden. Idag så ritade jag av mig själv i profil i blyerts (stavning?). Sen åkte jag hem, åt spagetti och köttfärssås och nu sitter jag vid datorn. Kram alma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0