Dagen och bilder/video från helgen

Hej! Idag har jag varit i skolan och på bild,.. intressant? nää.. XD Funderar på att sluta på bilden men jag vet inte ritkigt.. Imorgon är det kör. Det är lite roligare :D På söndag är det gudstjänst som vi ska sjunga på igen. Minuset med kören är nog låtarna. Eftersom det är en kyrkkör så är alla låtar så himla kristna. Och jag är inte ens kristen typ. Mne jag tror inte det finns någon "icke-kyrkkör" i här för våran ålder.
I skolan har vi haft So, EP (Egen Planering), läsgrupper,.. Inte så mycket mer tror jag.

Nu komme lite bilder och video på valparna från helgen.



Små pudelvalpar på 3 veckor, det är min mosters.



Liiite suddigt?



Kliar sig ♥



Allihopa + mamma Tessi.



Tröttisar? (suddig som.. fanta.. XD)

Och så har vi videon ( min syrra babblar XD)




Då får ni ha det så bra så ses vi snart! Kramar Alma♥

Kommentarer
Postat av: malin

åååh så söta!

2009-04-02 @ 20:52:46
URL: http://malinmakitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0