Dagen

Idag har vi bråkat mycket igen. Du kan måste förstå hur mycket vi vill ha dig! Vi vill inte förlora dig!<3 Vi har hållt på och pratat och försökt reda ut det flera dagar nu men vi kommer ingenstans. Det måste få ett slut nu.. Vi orkar inte. <3

Idag har vi haft franska igen oxå,.. tråååk. Det är så tråkigt med språk när man int eär bra XD Man vill ju kunna flytande. Skulle valt tyska istället. Sen så slutade vi 13.20 men vi höll ju på och snackade så vi gick inte hem förrän strax efter 14.00 endå.
Jag vill ju at en massa bilder i skolan och lägga upp här sen på alla mina fina kompisar (<3)  men dampskolan har satt upp en ny regel att man inte ens får ha mobilerna på på RASTERNA! Ska fan skylla på att jag har ju klockan på den, och om jag inte kan se vad klockan är kankse man kommer försent XD Det vill ju inte fröknarna va? :P



HEJDÅÅ ZINGO<3 Du åker till finland idag! Kommer säkert bli jättebra där men kommer sakna dig som fan<33 Det funkar inte här,.. men.. jag komer sakna dig så jävla mycket ändå<33 D: <3

( nu kommer fler klickbara bilder på Zingo m.m.)


Zingo och Emma och mina förtter XD <3



Zingo på smestern.



Lilla sötisZingo för läänge sen<3


Det blir nog allt för idag, eller kankse lite mer ikväll. Hejjdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0