Foton

Här kommer lite bilder på allt möjligt, mest på mig, mina kompisar och sånt.

 Bästa Olivia<3 (www.oliviatwin.blogg.se)

 Bästa Emma<3 (www.emmsilu.blogg.se)

 Bästa Felicia (bra bild XD) (www.iiimponerad.blogg.se)

  Från mitt 13-årsparty :D

Alla fina presenter jag fick då:

 Örhängen och armband av Azba<3 (man ser mig i örhänget XD)

 Örhängen av felicia<3 (bra fotare? XD)

 Nagelset av Mona<3

 Toblerone och doftljus av Moa<3

 Neccesär, body lotion, shower cream, body splash och lip balm av Jennifer<3

 Tatueringspennor av Anna<3

 Glasängel av Sandra<3

 Ljus och badkulor av Isabella<3

 Film av Emma<3

 Badsalt och dushkräm av Olivia<3


Kommentarer
Postat av: Almas från bc

vad fina presenter du får av dina vänner !! :D

2009-03-10 @ 08:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0