Fredag den 13

Hej! Idag är det fredag den 13! :O Det har inte hänt något speciellt "oturligt" förutom att vi har bråkat. Jag vet inte riktigt hur det kommer bli nu...
Ikväll ska Emma, Felicia och Ella på nått skoldisco på lovisedal. Olivia ska inte, inte jag heller. Vi tyckte det var jobbigt att dom hela tiden bara pratde om alla fester dom gick på. Vi kände oss typ utanför. Då ville Olivia skapa en "egen grupp". Men jag vet inte hur det blir då. Jag vill inte gå ensam för att olivia vill det  (om hon nu ska det, jag vet inte). Jag får se hur det blir. Men ni ska veta att jag fortfarande älskar er alla och är inte SUR på någon av er just nu. Bara förvirrad,.. <3
känslosamt inlägg.

Ikväll ska jag nog bara vara hemma, kolla på Let's dance typ.. såg att pappa hade tagit fram fisk.. blä.  Imorgon kankse jag ska till Täby på förmiddagen, och sen på konfermation.

Igår hade jag 10 unika besökare :D idag,.. en. XD

Kraaam<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag hade väldigt otur, blev sjuk...

2009-03-14 @ 12:46:01
URL: http://linahorse.blogg.se/
Postat av: Emma

men alma du behöver inte vara ledsen

2009-03-14 @ 17:54:45
URL: http://emmsilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0