Hinner aldrig + foton.

Heej :D Jag tycker verkligen att det är jättekul att blogga men har knappt någon tid sen min syrra blev "datorintresserad". XD Men får väll sitta när jag kommer hem från skolan på dagarna. Idag har... jag vart i skolan? XD Vi hade inte bild idag, för vi har delat upp det så halva klassen har varannan vecka och tvärtom. Det är dåligt tkr jag, för då får vi bara 50 miniuter bild VARANNAN veckna D: Men vi var på läxhjälp idag efter skolan oxå, första ggn men det va jättekul! Hon som hade "läxhjälpen" hade jobbat på den skkola jag ska börja på sen och sa att det var jättebra bild där :D

Här kommer lite bilder oxå:


Emma och jag var hos Olivia idag<3



Olivias stora fina kök XD



Emma spelar trummor hos Olivia X)

Vi ses nog imorron<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0