I'm Back.

Hej! Nu är jag tillbaka efter en helg hos släkt i Örbero! Jag har ju fyllt år (i februari, men vi ahr inte setts sen dess), och min moster fyllde år idag, hennes man har fyllt, mamma har fyllt och morfar har fyllt så vi  hade lite kalas idag. Jag fick en urgullig godisskål i form av en bakelse, en klänning och ett linne från GinaTricot. Bilder kommer nog imorgon. Dom har små pudelvalpar på tre veckor där också och dolm var bara fööör söta! Bilder och videosar på det kommer nog också imorgon.  Min bloggdesign har dampat, så får nog fixa en ny snart.. Olivias hade också strulat, undra vad det är för fel?
Aja, hinner inte mer nu, vill bara tipsa om en urfin blogg; www.myltan.blogg.se Hon är grymt duktig på att teckna! Ni måste kolla! Ni får ha det så bra så ses vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0