Kankse ny design snart.

Hej :D Idag har jag vart i.. kan ni gissa?... SKOLAN! XD Som vanligt,.. saknar lovet XD Vi har inte gjort så mycket där typ, matte, svenska, SO och idrott idag. Håller på med faktatext om manga. Ikväll ska Felicia och Ella till "Play My Music" Vill inte gå direkt och tror int ejag skulle få heller. Emma skulle gå först, sen fick hon inte typ. Och olivia ville inte heller. I helgen händer det nog inte så mycket mer än att vi har "konsert" i kyrkan med kören på söndag. Ikväll ska jag nog se "Let's Dance". Jag hejar på Laila.

Jag ska försöka mig på att göra en design nu ändå själv i gimp, eftersom min beställda tar sån tid. Vi får väl se hur det går.. *host*.

HEJJDÅ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0