Långt inlägg

Hejsan! Jag har inte skrivit ett långt inlägg på länge eftersom jag inte haft tid. Mycket läxor, kompisar och aktiviteter just nu. Men nu mitt uppe i allt detta fick jag en liten ledig stund :D Och mama är inte hemma på länge heller, vilket är bra, för hon ska alltid hålla på och se vad jag skriver.

Så nu ska jag försöka skriva ett riktigt långt inlägg. Börjar med statistiken; igår hade jag 9 besökre! :D Inte så mycket tycker ni kanske, men jag ha oftast inte fler än så. Idag har jag änsålänge bara haft 2. Så om ni har något TIPS om hur man får fler besökare/kommentarer så får ni gärna dela med er. 

Idag har det varit ganska fint väder! Igår också. Det är så skönt när man kan börja cykla till skolan så slipper man passa en massa busstider. Längtar verkligen tills det blir riktig vår och sommar nu!♥

Idag i skolan på rasterna har vi mest kollat på när killarna spelade bollruta, eller Emma var med och Olivia lite oxå.
Just nu sitter jag och äter frusna vindruvor XD Faktsikt jättegott, men det är kärnor i :( Och dom är lite förstora också.. XD Får knappt in dom i munnen.

Ikväll kommer två av våra grannfamiljer på middag till oss. Det ska nog bli kul. Och imorgon ska jag och Olivia på tjekväll hos Emma! det ska bli JÄTTEKUL!

Idag på gympan var jag inte med så jättelänge, för vi körde nån lek där man var tjejerna mot killarna. Det var väl någon sorts stafett och man stog på varsin sida av planen. Båda lagen hade varsin tunn madrass och en boll ovanpå. Fyra i taget skulle springa ett varv med den, och bollen fick inte ramla av. När vi sprang förbi så räckte Andreas ut benet hela tiden, så man nästan ramlade (tur var att inget gjorde det). Då sa jag och Olivia till Fredrik (gympalärare) ooch han sa då till Andreas. Men han fortsatte bara och när jag sprang så höll jag på att ramla, så då puttade jag bort Andreas med handen. Sen höll han på och skyllde på mig, och sa att jag hade slagat honom! Snacka om dålig stil eller vad? Det är liksom inte rolgit att vara med om det bara ska fuskas.

Jag vet inte ritkigt vad jag ska skriva om nu.. men det här tycker jag ni ska kommentera;

○ Tips på hur man får fler besökare och kommentarer
○ Tips på vad ni vill läsa mer om i bloggen, t.ex mode, skönhet, sport, djur, foton.. jag vad vet jag? Så bomba med sånt ni vill läsa om nu!

Då får ni ha en bra fortsatt dag så ses vi kankse ikväll elelr imorgon! Kram Alma ♥

Kommentarer
Postat av: P O U L I N E ✿

Sv: Ojoj, det minns jag inte vilken sida det var på ... men det är en kod man lägger in i kodmallen i alla fall . Så om man skriver :) blir det automatiskt en smiley., som på msn. Kram.

2009-03-20 @ 15:00:13
URL: http://poulines.blogg.se/
Postat av: Emma

jaa Alma det var låååååångt inlägg xD ♥♥♥<33

2009-03-21 @ 07:33:35
URL: http://emmsilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0