Sitter i skolan i väntan på utvecklingssamtal

Hej Allihopa! (inte för att jag ahr så många läsare då men iallafall XD´)
Just nu sitter jag i skolan och väntar på att mamma ska komma, för jag ska ha utvecklingssamtal kl. 15.15. Har nyss vart i matsalen och köpt mellis också. Jag ville inte sitta själv så jag satt med sexåringarna XD
Jag är inte så nervös inför utvecklingssamtalet, för man har fått hem papapr som visar om man har nått målen eller ej. Jag ahde nått alla aktuella mål på alla ämnen utom franska.. sen hade jag kommit ett steg mot målen i nian i bild. Bild är ett av mina favoritämnen, men det negativa är att vi bara ahr ca 50 minuter i veckan. För lite! Tycker jag iaf..
Idag ahr vi inte gjort så mycket mer,.. lite Egen planering, geografi... öhm.. engelska.. och... franska! juste! Det är så tråkigt att jag glömmer bort det XD Men ni får lite franska här;
Au revoir ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie R

hihi, aa, det är min syrra ;)

2009-03-09 @ 14:48:56
URL: http://jenniestyle.blogg.se/
Postat av: Olivia

tackar:)

2009-03-09 @ 15:44:34
URL: http://oliviatwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0