Snart meldifestivalen!



Om en halvtimme börjar finalen av melodifestialen! Jag har inte riktigt fått någon favorit i år, men det var många bra. Vem tycker ni ska vinna?

Idag har jag varit och badat med Olivia, Emma och Felicia. Det var jättekul! Olivia hoppade från 5:an flera gånger, jag från trean flera gånger (har hoppat 5:an förut men vågade inte nu XD) Emma hoppade oxxå från trean och felicia hoppade efter mycket tjat en gång från trean XD Jag åkte hem lite tidigare så hon hoppade kankse fler gånger efter. Sen träffa vi typ fyra killar som kanske var typ 15 år eller nått. Vi drev lite med dom, haha XD

Imorn ska jag på "påskpyssel" på mammas jobb.. -.- Sen på måndag har vi studiedag, vet inte riktigt vad jag ska göra då. Typ slappa bara..

Kraaam<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack, lycka till med dina vänner också:)

2009-03-14 @ 21:11:35
URL: http://linahorse.blogg.se/
Postat av: Mickiz

2009-03-15 @ 01:11:17
Postat av: Olivia

Men emma klarade att hoppa från femman hon oxå:P, men du våga inte fån femnman, hahahahahaha:P nää, skojja bara lilla gms

2009-03-15 @ 13:14:24
URL: http://oliviatwin.blogg.sei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0