TjugofemteMarsTvåtusennio

Hej! Idag har jag varit i skolan igen! Haha.. Vi har haft slöjd och jag håller på med ett par örhängen. Det är typ runda träplattor som jag ska betsa och så. När jag skulle slipa dom i slipmaskinen så råkade jag tappa den så att den åkte upp i röret där spånet ska sugas upp, haha! Man hörde typ: Brak, knarr,.. XD Haha. Sen hade halva klassen bild, men det var inte min grupp. Tycker det är alldeles för lite med 50 minuters bild varannan vecka! Vi har inte ens en riktigt bildlärare.. vi har våran SO-lärare... Aja, sen gick vi på läxhjälpen (jag har inte problem med läxor, det är bara roligt och bra att gå). Det var roligt som vanligt. Vi hade värsta krångliga matteläxan om korthus som Lotta fick hjälpa oss med :D
Sen följde jag med Olivia hem, vi åt lite mellis och sen åkte vi till kören. Vi fick typ en ny sång och tränade lite på dom gamla. Nästa söndag ska vi sjunga på gudstjänsten igen. Det ska bli roligt!

Delar med mig av mitt "TV-schema" för kvällen:

19.30

Halv åtta hos mig

Del 31 av 40. Matti Koskinen är dagens värd. Hans meny består av kräftsoppa som serveras med tortillabröd fyllt med västerbottenost, helstekt lammytterfilé med ädelost och tagliatelle samt créme brulée med rosmarin och äppelkompott.

kommentar: De tär faktiskt roligt tycker jag XD Kankse liite töntigt.. men jag har typ inga kanaler så jag får väll se det som visas ;D

20.00

Rent hus

Del 2 av 12. Ritva bor i Tyresö och hon har under åren sparat på sig så mycket saker att hon själv knappt får plats i lägenheten. Hon sover på en liten yta i sängen och att gå på toaletten är ett helt företag. Ritva är i stort behov av hjälp av städexperterna Marie-Louise Danielsson Tham och Marléne Eriksson men frågan är om ens de två klarar av uppdraget.

kommentar: Roligt, fast äckligt.. man ska nog inte äta något samtidigt som man ser detta program XD

21.00

Lie to me
Del 5 av 13. Ria och Cal ifrågasätter en för detta gängmedlem som påstår att han har blivit omvänd. Eli och Gillian tittar närmare på orsaken till att en brandman dog under tjänstgöring.

kommentar: Spännande ny serie på TV4.. ;D

Alla programmen sänds på TV4

Ni får ha det så bra då så syns vi nog imorgon! Kramar på er från Alma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0