tjugotredje mars tvåtusennio

Heej ♥
Idag har jag varit i skolan som vanligt XD Vi har  massa grejer som ska va klara den här veckan. jag måste nog ta hem ganska mycket. Jag är inte speciellt dålig i skolan men det är så pratigt och stökigt att det är svårt att koncenstrera sig. Synd. Hoppas det blir lugnare på högstadiet. Jag är ganska nervös tills jag börjar sjuan och byter skola, även fast två av mina bästisar följer med. Jag har ju aldrig bytt skola liksom... o_O Det blir nog bra,.. jag både längtar och är nervös XD

Ellen var sjuk idag så hon var hemma, jag är lite halvförkyld. Typ hostar och snorar.. Men jag vill inte vara hemma, man missar så mycket..

Imorgon är det bild,.. det ska bli... sådär. Det är inte så jätteroligt kanske.. jag går liksom själv med fyra killar som bara pratar med varandra hela tiden.

Ha det så bra så syns vi senare! Kramar Alma ♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

De kan man lungt säga, ska nog köpa flera:P

2009-03-23 @ 17:15:01
URL: http://oliviatwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0