Vart med älsklingarna ♥

Hejsan! Idag har jag varit med Emma (www.emmsilu.blogg.se) och Olivia (www.oliviatwin.blogg.se). Vi slutade tidigt så vi cyklade hem till mig. Dom ville ha någon sorts "picnic" så vi grillade korv och åt bullar :D Här kommer lite bilder därifrån:



Våra korvar, bullar och bröd XD Vi had einga korvbröd så vi fick ta vanliga mackor. :D



Olivia står och väntar på att korbarna ska bli klara :D



Emma är en hejare på korvgrillning X)



Min "snygga" korv :D

Sen satte vi oss på altanen ( det var faktiskt ritkigt varmt där när solen låg på!) och gjorde varsin kop varm choklad med vispgrädde :D





Emma och Olivia dricker varm choklad i solen ♥

Just det, igår följde jag med Olivia hem innan vi skulle till kören. Vi skulle ta tåget en station och sen gå resten. När vi hade väntat i typ 10 minuter för mycket på tåget gav vi upp. Då fick vi springa typ 3 km i lera! Vi kom typ liite försent då.. XD



Så här såg det ut :D

Jag fixade nya designer oxå till www.emmsilu.blogg.se och www.oliviatwin.blogg.se idag oxå. Gå gärna in och kolla!
Ha det så bra så syns vi nog imorgon! ♥

Kommentarer
Postat av: P O U L I N E ✿

Sv: Thx :D

2009-03-19 @ 21:50:08
URL: http://poulines.blogg.se/
Postat av: Jennie R

hah, a :)

2009-03-20 @ 13:14:29
URL: http://jenniestyle.blogg.se/
Postat av: Linda

fina picks! (;

2009-03-22 @ 18:48:54
URL: http:// frazzeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0