090508

Heej! Nu ska jag försöka skriva ett långt inlägg faktiskt! Idag har vi inte gjort så mycket i skolan, eller jo, vi hade gympa sista timmen! Det var faktiskt jättekul idag tycker jag! Vi tränade friidrott till Ekebyaden (friidrotts tävling mellan några olika skolor i vallentuna). Så vi hoppade längdhopp, då klarade jag 3.40 idag. Ganska nöjd faktiskt. Sen körde vi kula, kast med liten boll och nån sån här.. vad hette det... a, det var iallafall som en boll, fast typ formad som en amerikansk fotboll, och om man kastade den rätt så visslade den. Det var jag inte så bra på. Men förra fredagen, tror jag, hade vi höjdhoppp inne. Det gick också ganska bra. 1.10 klarade jag. Så jag har klarat högsta poäng (5 p.) på läng och höjd iallafall. resten suger jag på, haha! Men i fyran kom vi tvåa, och tvåa på stafetten, asså då springer dom som fick snabbast tid i klassen på 60 m, stafett mot dom andra klasserna. Jag har aldrig varit med i den, men det är roligt att titta på också! Och förra året i femman kom vi trea, men vann stafetten! Så nu i år ska vi vinna allt! <3 Haha! Det blev långt om Ekebyaden nu,.. hehe.



"Dagens Outfit"

korallfärgat linne: H&M
ljusrosa linne: Gina tricot
Grå kofta: H&M
Leggings: typ H&M
Skärp: vet inte,.. typ ärvt av kusinen elelr nått..



Såhär lockigt blev Felles hår idag efter en heldag med knut, haha! Gulligt blev det iallfall! <3

Snart kommer pappa hem, han ringde och sa att han hade köpt min bokhylla nu! Äntligen!

Imorgon kanske jag tänkte åka till Täby, mamam vill inte följa med så jag får väl åka med Ellen.
Då vill jag köpa det här:








 ( kolla namnet :D)

Och på söndag kanske jag och några kompisar (vet inte riktigt vilka som ska med) åka till grönan! Om nån av mian föräldrar följer med. Hoppas! <3
Det var nog allt för idag, kanske skriver mer ikväll. Kram Kram <3

Kommentarer
Postat av: Vilja

Hejsan! Äntligen Fredag, hoppas du får en fin helg :D

2009-05-08 @ 16:27:02
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: Foki

svar: Tack så mycket! :D



Hihi, nej det är inte så svårt.



Ha en fin helg!

2009-05-08 @ 16:32:57
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror inte att du skulle våga köpa jeansleggings om inte jag hade gjort de, så du är egentligen bara feg!!!!!!!!!!!!!! Jävla loser

2009-05-08 @ 20:31:51
Postat av: Alma

Varför skulle jag inte våga köpa jeansleggings?

2009-05-11 @ 16:37:30
URL: http://ogonblick.blogg.se/
Postat av: Alma

Vem är det som är feg och inte vågar skriva vem det är ifrån?

2009-05-20 @ 14:35:46
URL: http://ogonblick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0