Armémuseét och Körkonsert.

Heej! Idag blev det ännu ett stadsbesök med klassen, nämligen Armémuseét. Det var ganska kul, men våran guide var lite konstig.. Han pratade helt oavbrutet, jättesnabbt och med "vuxenspråk" i en timme! Då tröttnade man ju lite..? Men sen fick vi gå runt själva lite och Kristina (lärare) berättade lite, det var roligare! Sen åt vi lunch, baugetter med ost och skinka från skolan och festis. Vi kom hem från stan typ kl. 13. Så då fick jag sitta på bibblan i över en timme tills skolbussen kom. Lite tråkigt.. Men nu är jag hemma iallfall och äter yoghurt. Ikväll har jag inga planer, det är skönt.

Oj, måste ju berrätta lit eom konserten igår! Ja, den gick ju bra. Elisbeth sjöng "Hallelujah" solo, och hon var jätteduktig! Sen sjöng jag, Emma, Angelica och Cecilia "My heart will go on" också, Elisabeth och Lollo sjöng "Broken strings", sen var det nog bara sångerna vi sjöng tillsammans allihopa också. Men vi skulle gå ut ur kyrkan sen, sjungandes. Och det var en massa sladdar på golvet till microfonerna och så, då snubblade en tjej i våran kör på en så alla microfoner ramlade och det lät som typ jordbävning! Stackars henen, fett pinsamt det borde varit.. Men hon gjorde inte illa sig iallfall, som tur var.

Det här blev ett ganska långt inlägg, men nu har jag inget mer. Kram <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nix

2009-05-28 @ 17:00:12
URL: http://hejhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0